poniedziałek, 29 grudnia 2014

Przyjaźń czy znajomość ?

Jak większości z Was wiadomo, Arseniusz Finster wytoczył mi kilka spraw, głównie karnych.
Dzisiaj opiszę sytuację, która miała miejsce podczas rozprawy w Bytowie, gdzie przesłuchiwany Arseniusz Finster zeznał, że wie kto to jest Sędzia Sądu Rejonowego w Chojnicach Marzena Pańska – Przytarska, jednak nie utrzymują kontaktów prywatnych a jedyny kontakt jaki mieli to była impreza masowa gdzie znajdowało się od 100 do 150 osób.









Jednak, Sędzia Marzena Pańska Przytarska określa tę „znajomość” w sposób bardziej „wylewny”
Cyt.: „osobiście znam Arseniusza Finstera i utrzymuję z nim kontakty towarzyskie”  oraz „od kilu lat spotykamy się u wspólnych znajomych na imprezach okolicznościowych”





Dlaczego poruszyłem ten temat:
Otóż, Sędzia Marzena Pańska Przytarska orzekała w sprawach z moim udziałem, m.in. w sprawie II K 47/05, gdzie składałem wniosek o przywrócenie mnie w funkcji członka zarządu spółki PHP Bagietka oraz w sprawie o to, jakobym nakłaniał pracowników firmy PHP Bagietka do podrabiania mojego podpisu.


Moim zdaniem znajomość Arseniusza Finstera z Sędzią Marzeną Pańską Przytarską i negatywny stosunek do mojej osoby obu tych osób mogło mieć wpływ na przebieg spraw z moim udziałem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz