niedziela, 22 stycznia 2017

Mariusz Janik burmistrzem Chojnic !


Moi Drodzy,
           obserwując na kanwie miejscowych mediów wystąpienie burmistrza Chojnic pana Finstera, będące niczym innym jak pożałowania godnym żałosnym kwikiem w związku z wymykającą się mu władzą,  nie sposób przejść do porządku dziennego. Wystąpienie jego, jest wyjątkowo urągające jego funkcji i jednocześnie sygnałem .. tu  patrz prokuratorzy , sąd, policja .. kończy się era działania w ramach prawa, ale, .. jak to widać na przykładzie pana Finstera .. niezgodnie z prawem.                                   Ale o tym potem. Zapowiedziane z Warszawy zmiany w kandydowaniu i jednocześnie sygnał, iż z wyborami samorządowymi możemy mieć już do czynienia w maju 2017 roku zmusza mnie do następujących kroków:
Mianowicie ..
Postanowiłem sprawy tego miasta wziąć w swoje ręce i kandydować na burmistrza Chojnic. Uważam, że dysponuje właściwym potencjałem, tak wiedzy jak i doświadczenia, aby oczekiwaniom Obywateli Chojnic podołać.
W krótkim czasie przedstawię mieszkańcom swój program wyborczy wraz z uzasadnieniem, dlaczego właśnie ja, Mariusz Janik, powinienem zostać burmistrzem Chojnic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz