wtorek, 31 stycznia 2017

Otrzymany Anonim

Dzisiaj w aspekcie tematów "wałów w prokuraturze" przedstawiam Państwu otrzymany przeze mnie Anonim, datowany na 28.11.2016 roku. Anonim wrzucono tradycyjnie do mojej skrzynki pocztowej umieszczonej na płocie mojej posesji. Przy okazji informuje, że anonimów otrzymuje dużo i różnej maści z różnymi informacjami. Te z kolei konfrontuje z odpowiednimi organami celem weryfikacji prawdziwości zawartych w anonimach informacji. 
Bardzo dużo informacji z anonimów się sprawdza. Ostatnio miałem okazje poznać jednego z autorów wcześniejszych anonimów. Szkoda, że ludzie piszą dopiero jak przejdą na emeryturę, gdyż jak twierdzą, teraz mogą mówić i nie będzie żadnych konsekwencji. 
Ale do rzeczy.
Warto zaznajomić się z poniższym anonimem. Został on celowo przepisany przeze mnie, aby był czytelny. Poniższe  informacje zawarte poniżej prezentowanego anonimu pokazują, że odpowiednie służby już się nim zajmują. 
A co z tego będzie, to pokaże czas. Zapraszam do lektury.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz