poniedziałek, 8 grudnia 2014

Niestraszna Straż Miejska

1. Czy powinniśmy się obawiać mandatów Straży Miejskiej?
2. Czy powinniśmy przystawać na każdą "propozycję" zapłaty mandatu?


Na oba te pytania odpowiedz jest jedna - NIE

Oto mój przykład, z którego możecie korzystać.

W wigilię 24 grudnia 2013 r., jak chyba każdy byłem trochę  zabiegany. No i stało się , zaparkowałem w miejscu niedozwolonym, co od razu zauważyła nasza spostrzegawcza Straż Miejska.
 Straż Miejska nie wykryła tego wykroczenia poprzez patrol pieszy, lecz przy pomocy najnowszych urządzeń technicznych naszego ratusza, tj. kamer miejskich.

Nie zgodziłem się na wystawienie mandatu więc sprawę skierowano do sądu.

Sprawą zajął się Sąd Rejonowy w Świeciu i......... zostałem ukarany.

Otrzymałem NAGANĘ.

Cały wyrok w linku poniżej.



Wyrok Sąd Rejonowy w Świeciu










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz