sobota, 31 stycznia 2015

Strategiczne Ogrzewanie Mariusza :)

Idzie Zima :) pomyślałem sobie o moim dawnym "Strategicznym Ogrzewaniu", ... 
bo jak Państwo wiecie, w życiu człowieka bywają rożne czasy i różnych to człek doświadczeń nabywa :) , ale ważne przy tym, aby miło je wspominał :) i z przyjemnością do nich wracał :) ..Ja wspominam te czasy pozytywnie, choć prądu nie było, świeciło się własnymi oczyma a jedyne ogrzewanie w całym domu, to skonstruowany przeze mnie mój system grzewczy zainstalowany w sypialni ... no i ... piękna dziewczyna :) ... jest co miło wspominać ...to taka moja refleksja do zimy i lekkiego chłodu na zewnątrz :) ... i przemykających przez nasz życiorys pięknych kobiet i dziewcząt ...korzystając z okazji ..pozdrawiam je serdecznie :) a Państwu życzę przyjemności na dzisiejszy dzień :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz