sobota, 10 stycznia 2015

Procedery wyłączania - Sędzia Jarzyna

Sędzia Anna Jarzyna powołana została w listopadzie 2010 r. przez Prezydenta RP na stanowisko Sędziego Sądu Rejonowego  w Chojnicach .

Podobnie jak poprzednicy postanowiła wyłączyć się z rozpoznawania spraw z moim udziałem - i dalej składa takie wnioski.

Powód banalny - kiedyś, dawno temu złożyłem wniosek o wyłączenie Sędzi Jarzyna z rozpoznawania sprawy, gdyż sprawa moim zdaniem powinna być rozpoznana w innym Sądzie co też się stało.
 Ten mój jeden wniosek o wyłączenie sędzi Jarzyna stanowi teraz jeden z 2 punktów uzasadnienia  każdego z  wniosków o wyłączenie.
 Ponadto Sędzia Radosław Wyrwas "pogniewał się na mnie" i z tego też względu, jako koleżeńskiej solidarności Sędzia Jarzyna posiada  "negatywny stosunek osobisty" do mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz