poniedziałek, 12 stycznia 2015

Procedery wyłączania - Sędzia Czarnecka Kawa

Sędzia Danuta Czarnecka Kawa, w 2009 r.  powołana do  pełnienia urzędu na stanowisku sędziego Sądu Okręgowego w Sądzie Rejonowym w Chojnicach. 

Aktualnie (nie po raz pierwszy) Prezes Sądu Rejonowego w Chojnicach. 

Przewodnicząca Wydziału Karnego w Sądzie Rejonowym w Chojnicach. 

Od wielu lat (do tej pory) składa wnioski o wyłączenie z rozpoznawania spraw z moim udziałem.

Uzasadnienie - Sędzia Danuta Czarnecka - Kawa pisze:

1.w roku 2005 Mariusz Janik udzielił mojemu mężowi............, pełnomocnictwa do prowadzenia negocjacji dotyczących sprzedaży jego udziałów w spółce

2.  mam żal a w konsekwencji negatywny osobisty stosunek do Mariusza Janika

3.Osobiście znam Arseniusza Finstera..... spotykałam się z nim towarzysko.





Danuta Czarnecka Kawa - jedyny Sędzia w Sądzie Rejonowym w Chojnicach, który ma faktyczne i niezaprzeczalne podstawy do wyłączania się ze spraw z moim udziałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz