czwartek, 5 listopada 2015

Mariusz Janik .. 100 Dolarów

Jakież było dzisiaj szczęście moje :) 
kiedy w skrzynce pocztowej znalazłem 100 Dolarów :)
Ale ..ale .. 
jak to ze szczęściem zwykle bywa ...
kiedy przejrzałem na oczy ...
Tak jak w życiu ..
...................
Najpierw się kuźwa zauroczysz, zbudujesz sobie szklana wizję ...
.. zaczynasz snuć plany 
i bęc !!!!
w tę durną Pałę !
suma 100 się zgadza ...
.. ale reszta ??? ...
jak widać ...
ŚMIEĆ !!!!
Osobiście nie znam gościa i nic do niego nie mam, 
ale dałem się wkręcić ..
i nie 100 Dolarów, ale 100 Ranków ...
postanowiłem się tym szczęściem z Wami podzielić
widać nie tą ŻABĘ co potarza pocałowałem i w królewnę się nie zmieniła :(
A swoja droga, może kto zna tego gościa ???..
.. to może mi on te 100 Ranków na 100 Dolarów wymieni ...
.. no ja .. 
zapytać .. zapytałem ...

PS A może kto prawdziwą "ŻABĘ" zna ??? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz