piątek, 13 listopada 2015

Akt 1 Skandaliczne zachowanie prokuratora

Dzień Dobry Wszystkim :)
Po małej, acz pracowitej pauzie wracamy do "gry" ...
Opowiem Państwu, ze wszystkimi możliwymi szczegółami o chamstwie prokuratora nieroba.
Takich zapewne jest wielu ... 
.. i ja na swojej drodze spotkałem także wielu.
Ale .. 
Historia jest banalna .. jeden sfrustrowany burmistrz małego miasteczka nie mogąc zdzierżyć, 
mojej   krytyki postanawia wykorzystać swój urząd i jego burmistrzowską moc ..
.. i wydaje swojemu podwładnemu, pracownikowi Straży Miejskiej dokonanie potajemnego nagrania rozmowy ze mną. 
Przy czym, należy dodać ..rozmowę ścisłe pod dyktando burmistrza wyreżyserowaną.
I tu jak nigdy .. pełny sukces władzy.
Nagrań dokonano. 
Jedna nagrana rozmowa, to w czasie pracy urzędu i w urzędzie .. konkretnie w ratuszu miasta. 
Drugie  dokonane nagranie mojej osoby, równie potajemne, odbywa się już w prywatnym mieszkaniu strażnika miejskiego.
Dla dodania pikanterii dodam, iż ofiarowany na te cele od burmistrza dyktafon, strażnik miejski - kobieta ukryła w biustonoszu ...celem zapewne większej efektywności ...
Nagrania burmistrz wykorzystuje miedzy innymi w prywatnym procesie prowadzonym przeciwko mnie celem również wzbogacenia się.
Jak to w małym miasteczku, gdzie  wszyscy się znają i nawet jak któryś bąka puści to drugi już wie co on jadł i gdzie jedzenie kupił .. 
.. sprawę jak tyko mogą prokuratorzy i sędziowie zmiatają pod dywan, ino się kurzy, aby ochronić burmistrza od odpowiedzialności karnej.
.. no ..umoczył dupę ...
Tu trzeba powiedzieć, iż starają się jak prawdziwe mrówki i w pocie czoła i w ramach podejrzewam  adekwatnego wynagrodzenia.
Ja walczę latami z tym procederem ... 
w końcu .. jeden z sędziów małego miasteczka wysnuwa pewną teorię, dając tym samym dla mnie zielone światło, że prokuratura coś wreszcie w tej kwestii poczyni.
Dostaje zaproszenie od prokuratury na przesłuchanie ...
.. przyjeżdżam punktualnie, wchodzę do gabinetu 
i ... 
... rozpoczyna się istny Cyrk Bimbona ...
.. w najbardziej negatywnym wykonaniu prokuratora.
Chamstwo, buta, słoma z butów wszyła pełną mocą ...
.. zapraszam do lektury ...
PS Sprawa jest o tyle ciekawa, iż ... przyjmuje z racji ...zapewne zmiany władzy kuriozalne dotychczas w mojej karierze kontaktu z prokuratorami i sędziami mało mi znany tajemniczy scenariusz ...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz