sobota, 7 listopada 2015

Bagietka .. Podniesiński Krzysztof

Zostałem dzisiaj zaczepiony, iż pisze tylko o radcy prawnym reprezentującym spółkę Bagietka Krzysztofie Małeckim ...
a co z drugim prawnikiem ...
.. zapytano mnie ...

Otóż drugim, zasłużonym prawnikiem, jest radca prawny, również reprezentujący przed Komornikiem Sądowym, Marią Krauze spółkę Bagietka, Krzysztof Podniesiński.
Dowód załączam w postaci kopii poniżej.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że jest to jeden z bardziej wpływowych prawników na Pomorzu. 

Ma poważne w świecie prawniczym koneksje.

Bierze czynny udział we władzach spółek Rad Nadzorczych.
Jest Prezesem Zarządu Elektrownia Ostrołęka SA 
Prezes Zarządu Horse Valley Spółka z o.o
Członek Zarządu Villa Lustitia Spółka z o.o
i wielu, wielu jeszcze innych.

jest współwłaścicielem Kancelarii:

" Krzyżagórska Podniesiński Łoboda i Wspólnicy
Adwokaci i Radcowie Prawni " S.C.,
Al. Gen. Hallera 13, 80-401 Gdańsk

Co go skłoniło Podniesińskiego do tego przewału ...
.. niech sobie sam odpowie ... 
.. bo ja nie wiem ???
.. nie mniej jednak, brał w tym przewale udział od samego początku t.j od 2004 roku
pozwolił sobie nawet na telefoniczne zastraszanie mnie w kontekście, że ..
" jak nie sprzedam udziałów to pójdę z torbami i nie ma wyjścia .. muszę sprzedać i to na warunkach Pani Joli, on jako prawnik mi to mówi" 

..było to również tematem doniesienia do Prokuratury Rejonowej w Chojnicach ..
.. ale ona ( prokuratura )  jak tylko usłyszała nazwisko Janik ..
.. to oznaczało szybko przesłuchać i jeszcze szybciej umorzyć ... 
.. takie instrukcje pisemne otrzymywali od prokuratorów przesłuchujący mnie policjanci w KPP Chojnice.

Na koniec twierdząc wcześniej, iż jest aport, to jest prawo użytkowania  nieruchomości, której byłem współwłaścicielem w 55 %, przez PHP Bagietka, zmusza mnie tym samym, do sprzedania mu 50 % udziałów w nieruchomości aby zaraz jak tylko ode mnie odkupił brać czynsz w wysokości 10.000 zł netto.

Wcześniej, Krzysztof Podniesiński świadomie zataił przed Komornikiem Sądowym, Marią Krauze, że na koncie spółki Bagietka którą reprezentował przed komornikiem jest zgromadzone 720.000 zł na czynsz miedzy innymi i dla mnie.

... to tyle na początek :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz