czwartek, 19 listopada 2015

Akt 5 Skandaliczne zachowanie prokuratora

7 września 2015 roku pojawiłem się w Sądzie Rejonowym w Chojnicach.
Pojawił się ze strony prokuratury prokurator Grzegorz Bejnar broniący stanowiska szalonej prokurator, Beaty Borzemskiej z Prokuratury Rejonowej w Słupsku.

Zapytany przez Sędziego Wyrwasa o zdanie wygłosiłem zgodnie z zasadami przyjętymi w sądach moje stanowisko, szeroko go uzasadniając, przytaczając konkretne przykłady.
Miało się nieodparte wrażenie, że mówił dziad do obrazu a obraz ani razu. 
Niezależnie od przedstawianych przeze mnie argumentacji ..wyrok był już przygotowany i adekwatnie do przygotowania taki został też ogłoszony.

Tendencją, moim zdaniem, tego stronniczego wyroku jest powoływanie się, że każdy obywatel ma prawo do ochrony swoich dóbr osobistych przed sądem i z tych uprawnień skorzystał Arseniusz Finster. Użycie nagrań do realizacji swoich uprawnień nie nosi znamion czynu zabronionego???

to tak rozumując, po chłopsku ,ale z innej mańki .
.. jestem na urzędzie, korzystam z dóbr tego urzędu, gromadzę dzięki temu urzędowi dobra a następnie te dobra wykorzystuje do ochrony tych dóbr pozwalających mi być urzędnikiem i jako urzędnikowi chronić swoje urzędnicze dobra ... i jeszcze przy tym zarobić ..  
..ba ...
a gdyby Arseniusz Finster był zwykłym obywatelem, który nagrał Mariusza Janika i wykorzystał te nagrania przed sądem a Mariusz Janik  byłby burmistrzem Chojnic z koneksjami adekwatnymi dla urzędu burmistrza ... to jaki byłby wyrok Panie Radosławie Wyrwas ???...

na to pytanie nie dostanę żadnej zapewne odpowiedzi ...
.. ale kontynuując przedstawię jeszcze w tej sprawie inne postanowienia, które w zestawieniu z postanowieniem sędziego Wyrwasa budzą wątpliwości pod kątem ocen tego samego zjawiska ...  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz