niedziela, 19 lutego 2017

Zmalowane moim "Pędzlem"

Na portalu Regionalnym Chojnice 24.pl w różnych tematach jest ostatnio bardzo często poruszana sprawa mojego przyrodzenia tj. pędzla, czy też penisa. 
Hejterzy, mając zapewne jakiś kompleks  i z sobie znanym tylko uwielbieniem  poruszają tę kwestię. 
Otóż:
.. jest prawdą, że byłem w mieście Chojnice niejednokrotnie "uczestnikiem" szeregu niemoralnych spotkań towarzyskich. Tak, jest to absolutna prawda. 
Na tych spotkaniach nie byłem sam, towarzyszyła mi ówczesna jak i  obecna śmietanka towarzyska tego miasta na czele z osobami zajmującymi również obecnie eksponowane stanowiska. 
Co do kobiet, to będę milczał !!! 
A teraz co do mojego "pędzla", którym niejedno w Chojnicach zmalowałem i niejedną perspektywę spędzenia ze mną czasu z piękną kobietą a czasami z kilkoma definiowałem, to za sprawą krakowskiego artysty, został mój penis wpierw w formę gipsową odebrany  a następnie został w profesjonalnym zakładzie ludwisarskim odlany. 
Penis ten z insygniami M.J. był też przedmiotem wystawy w krakowskiej Galerii Olimpia.

PS Czy tu w Chojnicach, biorąc pod uwagę olbrzymie zainteresowanie moim przyrodzeniem, ktoś jeszcze posiada tak artystycznie ujęty "Pędzel" ?  

PS 2 Myślę, że już wyczerpałem drodzy Hejterzy Waszą ciekawość i cierpliwość w tym względzie i zamkniecie swoje buzie co do tego tematu, bo może być Wam szalenie głupio, jak ja, kędyś pod Waszym wpływem ten temat rozwinę.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz