wtorek, 21 lutego 2017

Wyrzuceni na bruk ...

Zapowiedziane na dzisiaj ( 21.02.2017 roku ) zebranie członków stowarzyszenia "Niepokonani Polska" w Sopocie na ulicy Zamkowa Góra 25 napotkało silny i zdecydowany opór w postaci wynajętych do zadań specjalnych ludzi. 
Nie wpuszczono nas do wynajętych przez stowarzyszenie pomieszczeń. 
I tak Mariusz Janik, Henryk Molin, Jarosław Chojnacki i Zbigniew Szewczyk, i inni, mimo iż zgodnie z KRS  siedziba spółki zarejestrowana jest pod w/w adresem nie zostali dopuszczeni do  pomieszczeń w których znajdowały się ważne dokumenty stowarzyszenia a wezwana policja stwierdziła, że dla nich KRS nie jest żadnym dokumentem upoważniającym nas do wejścia do budynku.

Więcej do poczytania:
Czytaj więcej: http://www.dziennikbaltycki.pl/wiadomosci/sopot/a/studenci-wyrzuceni-z-akademika-wladze-europejskiej-szkoly-wyzszej-to-nie-byla-eksmisja-komornicza,11813728/

 a to mały cytat z powyższego artykułu. 

"Ale to nie wszystko. Z redakcją skontaktował się także Mariusz Janik ze Stowarzyszenia Niepokonani Polska z siedzibą w Europejskiej Szkole Wyższej. Pan Mariusz przyjechał dziś specjalnie z Chojnic na zebranie stowarzyszenia, do budynku nie został jednak wpuszczony. - Tłumaczyłem funkcjonariuszom policji, że mam podpisaną umowę z Europejską Szkołą Wyższą. Usłyszałem, że dokument KRS nie upoważnia do wpuszczenia mnie do budynku. Już nawet nie chciałem organizować tam spotkania, ale zabrać nasze dokumenty. Jestem rozgoryczony, ponieważ musiałem zawrócić sporo osób z całej Polski, aby nie przyjeżdżały – mówi pan Mariusz."

O dalszym rozwoju wypadków poinformujemy osobno, a do wymienionego artykułu zapraszam.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz