poniedziałek, 20 lutego 2017

"Za paczkę papierosów" ..

Dalej już nie można przechodzić do porządku dziennego. 
Ja rozumiem, że ktoś ,coś. ..  do mnie ... osobiście  ... 
Ale ... 
..to niech zadzwoni, umówi się, porozmawia ... czy też przed moją posesją wykrzyczy to wszystko, co chce mi powiedziec, czy też, to wszystko, za co mu "Władza" suto zapłaciła, lub, jak piszą, za paczkę papierosów kazała wykrzyczeć ....
Smutny to obraz Kraju Naszego ... 
gdzie człowieka wielkością "pędzla" jego mierzyć koniecznie trzeba.... 
Ale postanowiłem sprawę przekazać dalej, do naszej chojnickiej prokuratury ... 
.... nich zaradzi ..niech podejmie skuteczne prawem przewidziane działania ...i odpowie .. 

- jak daleko w szkalujących wpisach można się posunąć ? 
- czy w Kraju Polska, Dobra Osobiste mają jeszcze jakąś Wartość ? 
- Czy należny je chronić ?
- Czy też za "paczkę papierosów"  instytucja "Tadinek" szkalować wszystko może?
- Czy godność i powaga Posła RP winna być chroniona ?
- Czy godność i powaga Radnego Miasta Chojnic winna być chroniona ?
- Czy nienaruszalne, prawem chronione, dobra osobiste w kraju Polska to prawna fikcja ?

Zapraszam do lektury ...















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz