niedziela, 5 lutego 2017

Burmistrz Finster Kłamie !!!

Standardem pracy burmistrza Chojnic, Arseniusza Finstera jest permanentne kłamanie lub kulturalniej, permanentne mijanie się z prawdą .. nie bez udziału oczywiście, jego wyrafinowanej, latami na urzędowym stołki wyrobionej, świadomości.

Podam jeden z wielu przykładów:

1. Burmistrz Finster zlecił pracownikowi Straży Miejskiej w Chojnicach nagranie mojej osoby.
2. Dokonano dwóch nagrań: jedno w Urzędzie miejskim w czasie pracy urzędu a drugie w mieszkaniu prywatnym pracownika Straży Miejskiej.
3. Nagrano mnie na urządzeniu będącym własnością Urzędu Miejskiego.
4. pracownikowi Parku Wodnego burmistrz polecił przegrać z urządzenia analogowego na dygitalny a następnie wyciszyć szumy celem lepszej słyszalności.
5. Pracownikowi Urzędu Miejskiego wydał polecenie wykonania dodatkowych kopii nagrań na nośnikach będących własnością Urzędu Milejskiego.
6. Burmistrz, Arseniusz Finster doniósł na mnie, po zdobyciu tych nagrań  do prokuratury, że go pomawiam.
7. Burmistrz Finster wytoczył mi w oparciu mi o nagrania proces karny.
8. Arseniusz Finster prywatnie wytoczył mi proces cywilny wykorzystując zdobyte nagrania na którym to procesie  zarobił. Żądał 20.000 zł zadośćuczynienia.

Pismem z dnia 25 września 2014 roku, sygnatura OR.1431.251.2014, burmistrz Chojnic, Arseniusz Finster w swojej własnej sprawie odpowiada mi na zadane pytanie w ramach dostępu do informacji publicznej:

"W odpowiedzi na wniosek Pana z dnia 11 września 2014 roku ( data wpływy 12.09.2014 r. ) dotyczący udostępnienia informacji na temat wykorzystywania stanowisk urzędowych do nagrywania osób prywatnych wyjaśniam, iż tutejszy organ nie zna przypadków wykorzystywania stanowisk urzędowych do nagrywania osób prywatnych celem wykorzystywania tych nagrań w celach prywatnych urzędników. W związku z powyższym nie jest możliwe podanie takich przypadków na przestrzeni ostatnich 10 lat, podanie sygnatur oraz "ich rozstrzygnięć", jak również nie jest możliwe podanie, jakie konsekwencje zostały wyciągniecie wobec urzędników zlecających takie nagranie oraz wobec osób nagrywających. Organ nie dysponuje dokumentami w żądanym zakresie."

Ot taki sobie kłamczuszek na wikcie urzędowym!!!! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz