czwartek, 15 października 2015

Wszczęto śledztwo - Zarząd PHP Bagietka

Zarząd PHP Bagietka i jego prawnicy stoją przed zarzutami...
Moim zdaniem .. to już najwyższy czas !!!  ...
trochę historii ...
Ja, Mariusz Janik byłem założycielem spółki Bagietka.
Zarobione w Niemczech pieniądze przewoziłem do Polski i inwestowałem w spółkę Bagietka.
Zakupywałem szereg urządzeń i sprzętu na terenie Niemiec i przewoziłem dla dobra rozwoju spółki.
Brałem kredyty w niemieckich bankach i wwoziłem pieniądze do Polski celem rozbudowy spółki Bagietka.
Przez długie lata nie pobierałem od spółki żadnego wynagrodzenia a wręcz przeciwnie zawsze coś uciułałem i dodatkowo ją dozbroiłem.
Po wielu latach wprowadziłem Jolantę Janik do spółki nie otrzymując od niej złamanego grosza.
Jak trzeba było wypłacić pieniądze jednemu ze zwolnionych dyrektorów spółki to ja wziąłem na to pod mój dom w Charzykowach kredyt.
Po latach zostałem wydymany przez Jolantę Janik.
Naszą córkę Magdalenę zbuntowała przeciwko mnie.
Na powzięte przeze mnie kredyty tak w Niemczech jak i tu Jolanta Janik wypięła dupę z ironicznym uśmiechem ... kredyty to twoja specjalność.
wraz z szeregiem opłacanych specjalistów sfingowała szereg dowodów przeciwko mnie.
Wydano w Chojnicach wyrok karny, którego główną przesłanką było zmuszanie mnie do sprzedaży jej moich udziałów tak w spółce i nieruchomości w której spółka się mieściła.
Jolanta Janik wspólnie z Włodzimierzem Wolskim, właścicielem Agencji Gryf wyrzucili mnie siłą z mojej nieruchomości.
Jolanta Janik wspólnie z Agencją Gryf włamali się do moich prywatnych pomieszczeń i zagarnęli siłą moje dokumenty i rzeczy osobiste.
Odcięto mnie od środków finansowych.
Doprowadzono mnie do ruiny finansowej zmuszając do sprzedaży tak udziałów w spółce jak i w nieruchomości.
Jolanta Janik wspólnie z radcą prawnym Krzysztofem Małeckim i radcą prawnych Krzysztofem Podniesińskim permanentnie oszukiwali komornika, tak abym wreszcie sprzedał im mój majątek za psie pieniądze ... 
.. przez dwa lata żyłem bez prądu i bez ogrzewania ... wegetując.  
Tak żyłem na przestrzeni 2004 do 2010 roku.
Jolanta Janik i jej prawnicy liczyli, że się w końcu targnę na swoje życie.
W końcu zmuszony egzystencją sprzedałem im mój majątek. 
Nadszedł czas to w końcu rozliczyć .... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz