poniedziałek, 12 października 2015

Jarosław Kaczyński pisze do Mariusza Janika

Na wstępie podaje: 
Ja, Mariusz Janik popieram Jarosława Kaczyńskiego i wierzę w jego zwycięstwo.
Poza tym, ...
 Szanowni Państwo
... jest to jedyny !!! Polityk, który zawsze, kiedy do niego pisałem, zwracając się w rożnych mnie nurtujących problemach znalazł dla mnie czas. Cenię sobie to bardzo. A reszta to typowy "świński chlew ze swoim świńskim towarzystwem  ". Jak są u władzy, to problemy ludzi ich nie interesują ... jak są wybory, to tyle palców ile mają u rąk, tyle trzymają ludziom w tyłku, celem pozyskania ich głosów ...takich mamy w większości polityków. 
Co do Jarosława Kaczyńskiego, to zawsze wykonał, w moim mniemaniu, dla mnie ruch. A to, że Prokurator Generalny miał moją sprawę w dupie, to często miałem okazje to odczuć. Nie mniej jednak Pan Jarosław Kaczyński zwracał się w mojej sprawie do Prokuratora Generalnego a to dla mnie dużo znaczy.
Zaprezentuje Państwu w tej serii mojego bloga parę listów od Jarosława Kaczyńskiego kierowanych do mnie w różnych sprawach, żeby mi tam nikt nie zarzucił, iż było to jedno mało znaczące pismo. 
Zapraszam do lektury ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz