sobota, 17 października 2015

Kaczyński, Janik, Ziobro

Popieram politykę Jarosława Kaczyńskiego i wierzę w jego zwycięstwo !!!
to tyle w tej kwestii 
a teraz do historii ....
Swego czasu zwróciłem się w sprawie nielegalnie dokonanych nagrań mojej osoby przez burmistrza Chojnic, Arseniusza Finstera do Pana Jarosława Kaczyńskiego.
Reakcja była szybka :)
Pan Kaczyński skierował moją sprawę do ówczesnego Ministra Sprawiedliwości, Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobry.
Ten z kolei zajęty był pilnowaniem swojej "idei fix" i nie uważał nawet za stosowne o swoim stanowisku poinformować nawet Pana Kaczyńskiego.
Ja długo czekałem na reakcję ... długo, aż w końcu się dowiedziałem, gdzie nastąpił problem ... co wyjaśnia pismo z 28 września 2011 r.
Nie mniej jednak, cenię sobie takiego polityka, jak Jarosław Kaczyński,  co w mojej sprawie coś zrobił a to, że napotykał na drodze tumanów zajętych politykomanią, to już inna sprawa.
Wierzę mocno, że tym razem po zdobyciu władzy mocno ją umocni ludźmi, dla których obywatel tego kraju, Kraju Polska jest najważniejszym elementem tak bycia Polski jak i jej suwerenności na arenie polityki światowej.
Władza pochodzi od ludu i lud trzeba szanować !!!
Wierze też, że po zdobyciu władzy Pan Kaczyński w ciągu roku zrobi przyspieszone wybory do samorządu i odetnie obywatela od zgniłych owoców polityki PO a Tusk znajdzie swoje miejsce tam gdzie miejsce zdrajcy Narodu Polskiego, bo za takiego go mam !!! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz