środa, 14 października 2015

Pan Kaczyński do Janika .. pismo 3

Mało kto wie, proszę Państwa, ale zajmowałem się również szeroko analizą funkcjonowania sądów powszechnych w Polsce po 1 stycznia 2013 r. Sprawa decyzji ówczesnego ministra sprawiedliwości Pana Gowina. Rozpytałem na ten temat mailowo szereg instytucji, organów państwowych, sądów itp. Zapytań poszło około 10.000 
Otrzymałem liczne odpowiedzi. Sprawa mojej inicjatywy znalazła szeroki oddźwięk nie tylko w fachowej prasie. Wiele osób w tej kwestii po moim zapytaniu zajęło pisemne stanowisko. Praktycznie wszyscy Prezesi Sądów w Polsce odpowiedzieli. Odpowiedzieli również liczne rozpytane w tej kwestii osoby, między innymi Pan Jarosław Kaczyński przysyłając mi stosowne pismo na ten temat wraz z Opinią prawną Biura Analiz Sejmu z dnia 7 grudzień 2012 r. Jest to Opinia dr Piotra Czarnego Eksperta ds. legislacji w Biurze Analiz Sejmowych. Opinię również Państwu zaprezentuję oddzielnym postem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz