sobota, 18 kwietnia 2015

Prawybory Prezydenckie w Chojnicach

Dzisiaj w Chojnicach tj. 18 kwietnia 2015 r. były organizowane Prawybory Prezydenckie. Prawybory były organizowane przez Projekt Chojnicka Samorządność - PCHS. Naturalnie brałem w nich udział. Naturalnie głosowałem na Magdalenę Ogórek. Za tą osobą, moim zdaniem przemawiają:  1. nie jest związana z korupcyjną sitwą permanentnie niszcząca nasz Kraj Polska 2. Jest, podobnie jak i ja za "zmianą Prawa" .. uczynieniem go przystępnego dla ludzi a przede wszystkim chroniącego ludzi 3. Jest piękną kobietą a piękno sobie cenię :) .. Gdyby tak się stało, że moja kandydatka nie zostałaby Prezydentem RP nad czym bym mocno ubolewał, to w drugiej turze, jeżeli taka będzie, to głosuje na Dudę. Pozostali kandydacie mnie nie przekonują.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz