poniedziałek, 11 maja 2015

Wybierałem - 10 maj 2015

Szanowni Państwo, 
i ja postanowiłem pokazać jak głosowałem. Nie chce nikogo do niczego przekonywać. Każdego wybór szanuje. Taką mamy demokracje. Takie mamy społeczeństwo. Co do demokracji, to jest to fikcja na papierze, ale jest ... inne kraje nawet tego nie mają. Innymi słowy demokracja jest, ale dla cwaniaków. Co do społeczeństwa, to powiem tak ... w jednej przypadku Pan bóg okazał się dla ludzi sprawiedliwym ... a mianowicie przy rozdziale rozumu... każdemu z nas wydaje się, że ma go dostatecznie dużo, aby wiedzieć lepiej niż inni :) Pozostaje nam druga tura wyborów, która tak naprawdę jest patową sytuacją ... Gdyby społeczeństwo było w pełni świadome, to zarządziło by natychmiast referendum .. ale ... ja też w niedługim czasie planuje wyjazd na tzw "zmywak" ... PS Duży szacunek za wytrwałość i determinację a przed wszystkim za wyjątkową naturalność i uczciwość dla Pawła Kukiza :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz