wtorek, 5 maja 2015

15 Odsłona .. burmistrz Arseniusz Finster

Szanowni Państwo,
zapewne przypominacie sobie, iż zgodnie z wyrokiem ( patrz temat 14 Odsłona ) zasądzającym w związku z wykazaniem bezczynności burmistrza Finstera dla mnie zwrot poniesionych przeze mnie kosztów w wysokości 100 zł. Rzeczywiście mam finansowe problemy .. tak to prawda ! Prawdą jest też, że działam dla dobra społeczności pokazując nie tylko indolencje władzy, ale jeszcze jej przekręty. Co robi władza w osobie burmistrza Chojnic, Arseniusza Finstera .. prowadzi na koszt miasta Chojnic śledztwo na temat mojej osoby, sznuflując gdzie się tylko da .. i co ? .. znalazła ... i już zamiast mnie przekazuje 100 zł do komornika. Zamiast zapytać mnie .. a może pożyczył Janik i musi oddać ... nie ! nie ! .. my tu mamy własne przemyślenia i my wiemy na temat Janika wszytko ... nasi kupieni przez nas ludzie donoszą nam o Janiku na bieżąco... I kto teraz będzie pokazywał jak to władza w osobie burmistrza Chojnic, Arseniusza Finstera ma ludzi i ich zapytania głęboko w D...e ? .... A tak naprawdę zastanawiam się kiedy to Finster poda mnie w związku z moimi zapytaniami w ramach dostępu do informacji publicznej do sądu ? Ostatecznie ma do dyspozycji idących mu na rękę prokuratorów i sędziów .. a adwokat na koszt miasta Wojciech Schmidt na zawołanie ... Ukochany Kraj ...Umiłowany Kraj ... i nic tylko na zmywak do obcego kraju spindalać ....:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz