czwartek, 7 maja 2015

17 Odsłona ..burmistrz Arseniusz Finster

Witam,
w temacie 300 zł, na temat, którego wyraźnie pisałem, że to moje te 300 zł i trzeba mi je oddać!!! Moje !!!!! Burmistrz Finster, wielkiego Miasta, Chojnice w tym temacie napisał do mnie listem poleconym, opłaconym przez Urząd Miejski Chojnice: .." informuję ( mnie oczywiście ) , że odmawiam zapłaty żądanych sum, które zostały przekazane na rachunek bankowy Komornika .."  Tak się zastanawiam, czy ten burmistrz z łaski zmanipulowanego tłumu nie powinien wysłać Pismo do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku z informacją: ...Ja, nie byle kto, bo burmistrz nawołuje Wysoki Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku, aby tego obywatela Janika w ogóle nie traktować poważnie!! .. , bo ja mam racje we wszystkim..zapytajcie tylko np nasze rodzime Radio Weekend .. ono Wam powie, że cokolwiek nie powiem, czy też napisze, czy też zrobię,.. to jest tu w Chojnicach i okolicach  święte. Inne media okoliczne też to potwierdzą!!! No może z jednym miałbym malutki problemik, ale to już pikuś.Zatem wracając do sprawy Mariusza Janika, jeżeli wystąpi z jakąś skargą na mnie i prześle przez siebie skombinowaną stówkę, to ja zaraz mówię, że ta stówka to do Komornika Sądowego Marii Krauze .. innymi słowy nie rozpatrywać mi żadnych głupot ..a my się jakoś dogadamy :) władza władzę zrozumie ..bo widzicie, tu w Chojnicach to ja jestem z Sądem i Prokuraturą super ułożony i włos mi z głowy spaść nie może ... a i w Słupsku zadbałem aby i tam mi czapkowali ... słowem .. sprawiedliwość, sprawiedliwością, ale do czasu jak rządzę to po mojej stronie .... miłego dnia jeszcze życzę :)   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz