piątek, 8 maja 2015

18 Odsłona .. burmistrz Arseniusz Finster

Witam,
ja dalej w temacie Finster i jego Folwark. Otóż Pismem z dnia 20 stycznia 2015 r. burmistrz Finster poinformował mnie, iż to Komornik Maria Krauze sama z siebie, bo nie miała nic innego do roboty poinformowała o Janiku i jego problemach Urząd Miejski w Chojnicach pismem skierowanym do Urzędu w dniu 15 marca 2013 r. Czyli zdaniem  burmistrza Chojnic, on nie jest winny, tylko, jeżeli już  to : po pierwsze .. sam Janik co ma długi a po drugie .. Komornik Maria Krauze co o interesy Wierzyciela dba. Wysłał mi Finster też i Pismo Komornika, ale bez pisma przewodniego z którego by wynikało kto to tym szpiclem jest ? Ok ! Nie ujawnię tego pisma komornika narazie, gdyż chcę w oparciu o niego rozpytać inne urzędy, czy też takie samo dostali a następnie w komplecie zostanie i ono ujawnione... inaczej czuli by się przygotowani.
Rozpytam Sąd, Prokuraturę, Starostwo, Wójta i inne tam Instytucje i zorientujemy się, czy to czasem tylko indywidualna akcja przeciwko Janikowi. A póki co, to Pan, Panie Finster zachowuje się jak typowy polski szpicel i zwykły Cham. Pieniądze, te które mam, to moja egzystencja ...  moje środki z przeznaczeniem miedzy innymi na alimenty dla dziecka. To, że je w miedzy czasie zainwestuje w dobry cel ujawniając tym samym malwersacje burmistrza Finstera, to już wyjątkowo władzę boli. A tak swoja drogą panie burmistrzu Finster to zapraszam do mnie do domu .. może coś pan wyniesie w ramach współpracy z Komornikiem. Może lodówkę pan przewietrzy a i to śmietnika zajrzy. Jest sporo plastików a to już da się sprzedać. Jakoś to Pan, Panie Finster zorganizuje .. co? Chamem trzeba być do końca. Przynajmniej się zachowa twarz. Miłego dnia życzę :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz