sobota, 28 marca 2015

Adam Gogacz kontra Adam Michnik !






Kolejny felieton Adama Gogacza ...zapraszam. Mariusz Janik

Pan Adam Michnik w TVN oznajmił bałwochwalczo swoje i tylko swoje zwycięstwo nad Władimirem Putinem .
Pan Adam , mój imiennik, stwierdził , że Putin to gangster i trzeba dozbroić Kijów co pozwoli walczyć z Putinem do ostatniej kropli krwi  ...
Pan Adam Michnik stwierdził , że Putin to jedno , a Rosja to drugie  i , że świat tzw. demokracji musi walczyć z Putinem , a nie z Rosjanami ...
Ja się pytam mojego imiennika … jak sobie to wyobraża ? ….Jakim prawem widzi Rosjan głupich i ślepych ? ….Co chce tym sprowokować ?
Pro amerykańska telewizja TVN pokazała materiał oślepiający i ogłupiający Rosjan i całe to Państwo , a Pan Adam Michnik z wiadomą sobie tylko swadą i satysfakcją ośmieszał ten jakże dumny Naród .
Jestem zdumiony śmiałością mojego imiennika , jego pewnością siebie a  jednocześnie głupotą która wmanewrowuje Nas Polaków w wojnę Polsko Rosyjską. W wojnę  nie dość, że niczym  specjalnie nie argumentowanym  to jeszcze w wojnę na śmierć i życie.  Mój imiennik posłużył się jedynie i tylko swoim jakże słusznym postrzeganiem rzeczywistości .
Odpowiem mojemu imiennikowi Adamowi Michnikowi , zapewne starszemu i doświadczonemu człowiekowi na jego niby światłe  i jedynie słuszne opinie na temat Rosji i jej Wodza Władimira Putina.

Panie Michnik !!! ...  Rosja to Naród dumny , nie głupi . Rosjanie to ludzie , którzy wiedzą w jakim historycznie momencie się obecnie znajdują.  Do tego maja pełną świadomość z konsekwencji jaką niesie WOJNA!!!  A jeżeli dodam, że są to ludzie szanujący swoich zwierzchników w przeciwieństwie do Europejczyków,  to należy się bardzo zastanowić …. Odradzam bałwochwalczą krytykę Rosjan , odradzam Panu , Panie Michnik zniesławiać z taką lubością Naród Rosyjski ,ludzi tam mieszkających.. to jest nie tylko niepotrzebne ale  głupie. 
Adam Gogacz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz