wtorek, 22 września 2015

Kancelaria Prezydenta RP pisze do Mariusza Janika

Lat mam trochę i czas pomyśleć o wygodach .. o emeryturze .. o wczasach w ciepłych krajach itp.
Póki co  … to organa sądy i prokuratury  w Chojnicach i w Słupsku działając w czysto upolitycznionym wymiarze pozbawiły mnie mojego dużego zakładu pracy, nieruchomości. Wszystko to w ramach dewizy znanej jak świat … jak dasz to pojedziesz a jak nie dasz to cię przewieziemy. No cóż nie dałem … taki system … mogło być dużo gorzej. I muszę się jakoś odnaleźć. Coś tam gdzieś i pracowałem i coś mi się należy.
Zaczynam zbierać informacje… te publiczne oczywiście … słyszałem, że nasz Prezydent Komorowski wraz ze swoją Kancelarią Prezydencką zamówił u prawników opinie na temat zasad wypłaty emerytur ze środków zgromadzonych w otwartych funduszach emerytalnych (OFE ).
To się pytam … gdzie ta opinia skoro została zamówiona …i zapłacona… 
Pan Dyrektor Biura Prawa i Ustroju Andrzej Dorosz w imieniu Kancelarii Prezydenta  odpowiada ….............................................................................................................................. 
Proszę Państwa …proszę się z tym dokumentem zapoznać i jak mi  ktoś  coś mądrego  w tej sprawie chce przekazać to proszę na maila: janikprawo@wp.pl z przyjemnością się zapoznam i poduczę. Pozdrawiam.Mariusz Janik    








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz