wtorek, 9 czerwca 2015

Mariusz Janik, Sowa i Przyjaciele

Witam Przyjaciele :)
opowiem Wam co mi się przydarzyło ... otóż ... kiedy tak sobie siedzę w moim ulubionym fotelu .. marząc ..bo marzenia trzeba mieć ....nagle te moje prywatne, jeszcze nie nieopodatkowane marzenie przerywa ciąg niekontrolujących się wzajemnie zdarzeń :) 
Słyszę niezapowiedziany łomot do mych spokojnych  "drzwi" ...Mariusz, Mariusz ..drą się wniebogłosy .. Stonoga Cię wydał ..ujawnił ..teraz będziecie wszyscy na tapecie ... budzę się ze snu ...dociera do mnie ...no tak specjalne służby już działają ...już są .. przecież mnie osobiście informują ... ustalamy szybki plan operacyjny ...nikt nie może wyjść z podziwu ... ponoć informacje posiada Chińczyk...zarządzamy więc szybki kurs języka chińskiego ...korzystamy przy tym  z najnowszej opracowanej przez Polaka metodzie nauczania języka chińskiego ... musimy się z chińskimi serwerami dogadać ... a one rozumieją  jedynie 01000110011000. Dane muszą być szybko utajnione ... najlepiej spalone ... w tym mamy już historyczne doświadczenie....No tak ...tyle fantazji a rzeczywistość ... jak mawiają starzy zasiedziali w polskim rządzie politycy "Polska to Chuj Dupa i Kamieni Kupa" ... zatem ... poczekamy ... gówno samo wypłynie ... a z dokumentami, które również znajdują się w sferze już ujawnionych znajduje się i moje 5 groszy ..:) pozdrawiam "przyjaciół" i Sowę ...hu hu hu ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz